Monday, October 25, 2010

Parang - ziua 3

venind si ziua a treia, ne-am trezit de dimineata cam infrigurati, insa inconjurati de o vreme absolut superba. am dat o tura scurta in juru corturilor, sa vedem cum arata zona in care am campat cu o seara inainte, seara in care nu vazusem nimic, da nimic.
arata foarte fain, eram doar noi, semana usor cu retezatul, doar ca nu asa intins si nici chiar asa spectaculos


daca mergeai putin mai departe de cort, maretia locului isi pastra proportiile si ramanea la fel de frumos. am incropit un mic dejun little breakfast, dupa care am aprins gunoaiele, nefiind cel mai frumos lucru care il puteam face, da cu siguranta, unu foarte bun, ca macar ne-am mai incalzit un pic.


eram cat de cat pregatiti sa plecam, cand ne-am hotarat sa dam o tura sa vedem niste lacuri ce le vazusem de sus cu o zi inainte, si sa nu plecam chiar asa, fara sa fi vazut absolut nimic. asa ca ne-am dus cam jumate de ora mai sus de unde eram, ajungand, din cate imi aduc aminte, la lacul rosiile, lacul lung si zanoaga stanii, din ultimul chiar am facut un pic pe balena esuata si am servit o gura de apa, in timp ce am tras cu ochiu la fetele care o ramas la cort, din motive sentimentale, desigur.


la zanoaga stanii, o avut loc si un photoshooting, pe care l-am surprins, si la care am participat si io ce-i drept, dupa care ne-am indreptat spre lacul rosiile si lacul lung, doua lacuri care cred ca se scurg unu din celalalt, lacul lung aflandu-se mai sus decat lacul rosiile, dupa cum se poate vedea.


la intoarcere o mai iesit un pic soarele, motiv pt care am mai tras niste poze la zanoaga stanii si la creasta, dupa care am inceput sa coboram. am ajuns la refugiul agatat, unde am luat pranzu, ne-am scris in caietu pe care l-am gasit, si am continuat sa coboram.


de aici, am mers de-am recuperat masinile, am mancat in petrosani, dupa care am cautat loc de campat pe langa ceva sate, si, negasind, ne-am intors pe drumul catre obarsia lotrului, si am tras pe marginea drumului, unde am mai servit cate un pa'arel si ne-am pus in corturi, once again, cu zambetu imens pe mufa.

No comments:

Post a Comment